Ik ben nog ni weg
25 januari 2010 - Boechout, België
GEGROET op mijn nieuwe blog!
Veel kan ik nog ni vertellen maar hier komen in de nabije toekomst mijn ongelofelijk spannende sensationele avonturen terecht. Ergens hier rechts kunt ge u aanmelden om automatisch verwittigd te worden bij een nieuw blogbericht.
Mijn visum werd vorige week goedgekeurd dus het staat vast dat ik 9 februari richting Zuid-Afrika vlieg!
In Plettenberg Bay ga ik in Die Sterreweg werken (als jonge-cooperant van Volens) en heb ik de fameuse titel: facilitator of public relations and marketing officer... wat da juist allemaal gaat inhouden zal je in de komende maanden hier wsl kunnen achterhalen.
meer info over Die Sterreweg: http://www.youtube.com/watch?v=5WlCIbwybH8
ps: ik excuzeer mij op voorhant voor al de schrijfouten die wsl talreik zulen voorkomen

Ma da weten we wel da gij dat daar goe ga doen!!! Tot in december xxxxx
Ik wens je heeeeeel veeeeeeel succes ginder.
Geniet ervan.
Hedwig
tot over een klein jaarke
en die schrijffouten, foei foei foei.
Succes. Graag foto's van blonde mannelijke medewerkers.
oii!!çyopopuobb v,::;==;s
,klcxkjedikledrùrqsfsffsffsffssfsfdsfzsfsffsfsffsdddsdsffddeddsdssfsdf