Ik ben nog ni weg

25 januari 2010 - Boechout, België

GEGROET op mijn nieuwe blog!
Veel kan ik nog ni vertellen maar hier komen in de nabije toekomst mijn ongelofelijk spannende sensationele avonturen terecht. Ergens hier rechts kunt ge u aanmelden om automatisch verwittigd te worden bij een nieuw blogbericht.
Mijn visum werd vorige week goedgekeurd dus het staat vast dat ik 9 februari richting Zuid-Afrika vlieg!
In Plettenberg Bay ga ik in Die Sterreweg werken (als jonge-cooperant van Volens) en heb ik de fameuse titel: facilitator of public relations and marketing officer... wat da juist allemaal gaat inhouden zal je in de komende maanden hier wsl kunnen achterhalen.

meer info over Die Sterreweg: http://www.youtube.com/watch?v=5WlCIbwybH8

 

ps: ik excuzeer mij op voorhant voor al de schrijfouten die wsl talreik zulen voorkomen

Foto’s

13 Reacties

  1. Joeri en Julie:
    30 januari 2010
    Doet da daar goe Karlienewien!!!
    Ma da weten we wel da gij dat daar goe ga doen!!! Tot in december xxxxx
  2. hedwig:
    5 februari 2010
    Weeral op avontuur. Groot gelijk.
    Ik wens je heeeeeel veeeeeeel succes ginder.
    Geniet ervan.
    Hedwig
  3. Helena:
    5 februari 2010
    allé, die staat ook weer tussen mijn favorieten.
    tot over een klein jaarke

    en die schrijffouten, foei foei foei.
  4. marianne:
    6 februari 2010
    heel toffe reis gewenst en succes met je werk ginder. We volgen je hoor!!XXX
  5. Leenke:
    8 februari 2010
    Belg!!! veel plezier! en lief zijn he!
  6. LIEVEN:
    10 februari 2010
    Dat zijn die muziekanten die geposeerd hebben voor de beeldjes van de kerstmarkt ?!
  7. nele:
    11 februari 2010
    waar blijft het eerste verhaal?
  8. LIEVEN:
    11 februari 2010
    Als uw kamer nog niet af is , dan zijt ge toch al tussen de dolfijnen aan het zwemmen , vanachter in uw tuin ?
  9. Karlien:
    11 februari 2010
    geduld is een schoon eigenschap mvr leemans! zoveel hebbek nog ni te vertellen :)
  10. frederique:
    12 februari 2010
    Deze keer minder jaloers, maar toch een beetje!
    Succes. Graag foto's van blonde mannelijke medewerkers.
  11. LIEVEN:
    13 februari 2010
    het ziet er ne lieven uit , uwe kamergenoot !!
  12. sarah:
    16 februari 2010
    uw kamergenootje ziet er leuk uit! vanavond de eerste les zonder Kalientje...dance machien zal teleurgesteld zijn!
  13. sarah:
    16 februari 2010
    oljmlùµ
    oii!!çyopopuobb v,::;==;s



    ,klcxkjedikledrùrqsfsffsffsffssfsfdsfzsfsffsfsffsdddsdsffddeddsdssfsdf